vrijdag 18 oktober 2013

Poging 1! :-)

Vorig weekend hebben we poging 1 gedaan tot onze eerste actie! Aleja, officieel zijn we natuurlijk al lang bezig met de bierverkoop, en inzameling voor GSM's. Maar we gingen zondag dus rommelmarkten in het rivierenhof! HELAAS! het heeft gegoten en geregend, zoals iedereen al wel wist! :) Maar een geangageerde mens laat zixh niet zomaar doen he! Zodus hebben we het tentje daar maar gauw ingepakt, en onze tijd nuttiger gespendeerd!
Vorige week had Vincent de Riders For Pelle al ingeschreven, en vorig weekend zijn Bruno en ik dus ook ingeschreven. Well done voor ons dus! :p

Voor de rest hebben we onze zondagmiddag dus gespendeerd aan brainstormen en bedenken wat we zoal kunnen doen om centjes in te zamelen voor de Duchenne knulletjes! We hebben grote plannen, Spaghetti-slag, wafelverkoop, mss zelfs een filmpje kijken en een fietsweekend! Maar ik ga nog niet teveel verklappen he!

Qua training zijn we nog niet echt begonnen, aleja, fietsen dan toch. Want ik heb me de longen uit en spieren van men lijf getraind de laatste weken. Daarmee dat ik dus ook wat minder actief was hier! Morgen is het zover, dan ga ik brandweerproeven doen! Hopelijk ben ik erdoor en dat gaat natuurlijk ook mee zorgen dat ik in topconditie ben volgend jaar in september!

That's it for now!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten